maandag 16 juni 2014

New name for my blog

Hi everyone! Maybe you notices it already, but I changed the name of my blog. It used to be "Life is like a triple chocolate cookie" and the new name is "Just Love Paper".
I want to specify my blogposts to my papercrafts, also I start selling paper product on Etsy and in September I will start with workshops. Now a have one name for everything. Really happy with it :)

This is my Etsy store (a lot of new product will come soon): Webshop Just Love Paper

Hey allemaal! Misschien was het je al opgevallen, maar ik heb de naam van mijn blog veranderd. Het was eerst "Life is like a triple chocolate cookie", de nieuwe naam is "Just Love Paper".
Ik wil mij meer gaan richten op papier en daarom vond ik de nieuwe naam toepasselijker. Daarnaast ga ik ook papieren producten verkopen via Etsy en in september zal ik beginnen met het geven van workshops, je raad het al, ook met papier. Dus nu heb ik een naam die alles dekt. Ik ben er blij mee :)

Dit is mijn winkeltje op Etsy (er staat nog niet veel in, maar hier zal snel verandering in komen): webshop Just Love Paper

A garland from my webshop - Een slinger uit mijn webshop

Geen opmerkingen:

Een reactie posten