dinsdag 30 september 2014

Le Marché was een groot succes!

Afgelopen zondag stond ik voor het eerst op een marktje met Just Love Paper. Ik ben lid van Creatief Gouda en met zijn vieren stonden we op Le Marché met twee kraampjes.
En ik kan met trots zeggen dat het een succes was, super veel leuke reacties gekregen over mijn papieren rozen en floating lockets. Enkele mensen gaven aan een workshop te willen volgen. Het is natuurlijk afwachten of het daadwerkelijk ook gebeurt, maar het is al een groot compliment dat ze het zeggen :)

Ook veel folders uitgedeeld en enkele floating lockets verkocht. Het kon niet beter :) Ook door de geweldige sfeer, allemaal vrolijke mensen die genoten van het mooie weer, de live muziek en de vele leuke kraampjes van bedrijfjes uit Gouda. Hopelijk komt er volgend jaar een tweede editie van dit geweldige evenement!


Last sunday I was on a little market called Le Marché in Gouda. It was the first time for me to promote Just Love Paper, but it was a big succes. People gave me a lot of compliments on my paper roses and floating lockets. I also sold some of them. And I gave away a lot of leaflets to enthusiastic people. Some of them were thinking of booking a workshop! So fingers crossed ;) Enjoy the pictures!

Mijn helft van het kraampje

Een aantal van de floating lockets

De papieren rozen en nog mijn snijmat, de planning was om ook mini-workshops aan te bieden, maar helaas te weinig ruimte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten