maandag 7 april 2014

Another owly snail mail!

As an owl lover, it is great to make a snail with an owl theme. I started with two little envelopes, and tags and pimped these up. A little lucky owl in a lovely matchbox and also a paperclip owl made out of felt. Three origami owl, a little gift and some small goodies. Just love it! I only forgot to add a letter...

Omdat ik toch ook redelijk veel Nederlandse volgers heb, schrijf ik mijn blogs nu ook in het Nederlands :)

Het is altijd leuk om een uilen snail mail te mogen maken, helemaal voor iemand die gek is op uiltjes, zoals ik! Ik ben begonnen met de envelopjes en labels, deze heb ik een beetje gepimpt. Zelf heb ik twee uiltjes van vilt gemaakt, eentje in het luciferdoosje met daarop Lucky Owl, en eentje in de vorm van een paperclip. Dit samen met drie origami uiltjes, een cadeautje en wat kleine goodies maakte deze snail compleet. Alleen ben ik de brief helemaal vergeten...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten